–егламент
"—пидвей он-лайн лиги"

«десь вы можете ознакомитьс¤ с регламентом он-лайн лиги.

–егламент "—пидвей он-лайн лиги"

1. ƒл¤ того, щоб стати учасником УЋ≥гиФ необх≥дно зареЇструватись на цьому сайт≥.
а). Ќеобх≥дно скачати програму Speedway Meeting(за основу беретьс¤ програма верс≥њ - Version 5.2.1 - Latest version for Windows). јбо ж за проханн¤м учаснику л≥ги буде вислана ц¤ програма електронною поштою.
б). ќбовТ¤зково необх≥дно мати електронну поштову скриньку та номер ICQ. Ѕез њх на¤вност≥, проводити змаганн¤ практично не можливо.
2. Ќаб≥р команд в перший сезон проводитиметьс¤ за системою Ухто перший подав за¤вкуФ. ѕерш≥ 8 учасник≥в складають У≈кстра л≥гуФ. –ешта виступатимуть в перш≥й л≥з≥. (цей пункт може бути зм≥нено, в залежност≥ в≥д к≥лькост≥ учасник≥в).

3. ƒрафт
3.1. ѕеред початком сезону менеджери вибирають гонщик≥в дл¤ своњх команд з Lines up 2006 (≥нсталюЇтьс¤ разом ≥з грою Speedway Meeting адреса program files/Speedway meting/Lines up/line up2006).
3.2. ” першому раунд≥ драфту (та у вс≥х наступних непарних раундах), менеджер ¤кий виграв минулор≥чний чемп≥онат вибираЇ першим, хто зайн¤в друге м≥сце вибираЇ другим ≥ так дал≥.
3.3. ” другому раунд≥ (та у вс≥х наступних парних раундах) драфту посл≥довн≥сть вибору гонщик≥в в≥дбуваЇтьс¤ у зворотному пор¤дку.
3.4. «агальна к≥льк≥сть раунд≥в драфту 10.
3.5. ћаксимальна к≥льк≥сть вибраних гонщик≥в на драфт≥ Ї обмеженою ≥ становить 7 Ђне лег≥онериї та 3 Ђлег≥онериї.
3.6. ћаксимальна к≥льк≥сть гонщик≥в на сезон 10 Ђне лег≥онер≥вї та 5 Ђлег≥онер≥вї.
3.7. –озмежуванн¤ м≥ж дорослими та юн≥орами не ≥снуЇ.
3.8. ѕокаранн¤м за перевищенн¤ л≥м≥ту Ђлег≥онер≥вї чи Ђне лег≥онер≥вї Ї вилученн¤ гонщика ≥з складу команди, ¤кого можуть доза¤вити ≥нш≥ менеджери у склади своњх команд п≥д час найближчого трансферного в≥кна.
3.9. ѕеред початком наступного сезону менеджери команд можуть захистити (тобто залишити у своЇму склад≥) т≥льки 3 Ђне лег≥онер≥вї та 1 Ђлег≥онераї.
3.10. √онщики л≥ги мають статус Ђлег≥онер≥вї та Ђне лег≥онер≥вї.
3.11. ЂЌе лег≥онерамиї л≥ги вважаютьс¤ польськ≥, украњнськ≥, рос≥йськ≥, латв≥йськ≥ гонщики, ¤к≥ виступають у „емп≥онат≥ ѕольщ≥. (Lines up 2006 Ц PLE, PL1, PL2)
3.12. –ос≥йськ≥ та украњнськ≥ гонщики ¤к≥ виступають у рос≥йськ≥й л≥з≥ можуть бути вибран≥ до л≥ги ¤к Ђне лег≥онериї. ¬≥д њхнього —–« у рос≥йськ≥й л≥з≥ в≥дн≥маЇтьс¤ 2,00. (Lines up 2006 Ц RUS)
3.13. ЂЋег≥онерамиї л≥ги вважаютьс¤ ≥ноземн≥ гонщики, ¤к≥ виступають у ѕольщ≥; гонщики, ¤к≥ виступають у ≥нших Ївропейських чемп≥онатах (вищ≥ л≥ги Ўвец≥њ, ¬еликобритан≥њ). ¬≥д њхнього —–« в≥дн≥маЇтьс¤ 1,50. (Lines up 2006 Ц SE, BEL)
3.14. √онщики з решти Ївропейських чемп≥онат≥в можуть приймати участь т≥льки ¤к Ђлег≥онериї у Ђ1-й Ћ≥з≥ї, в≥д њхнього —–« в≥дн≥маЇтьс¤ 2,00. (Lines up 2006 Ц BPL, BCL, SA, S1, DSL)

4. “рансферний ринок та м≥жсезонн¤
4.1. ≤снуЇ три трансферних в≥кна, п≥д час ¤ких менеджери можуть обм≥нюватись гонщиками, доза¤вити гонщик≥в чи вилучати гонщик≥в ≥з складу команди.
4.2. “рансферн≥ в≥кна та м≥жсезонн¤ мають так≥ терм≥ни: по зак≥нченню драфта Ц за тиждень до початку сезону; п≥сл¤ зак≥нченн¤ першого кола л≥ги Ц за тиждень до початку другого кола л≥ги; п≥сл¤ зак≥нченн¤ другого кола л≥ги Ц перед початком плей-офф.
4.3. ћенеджер одн≥Їњ команди за згоди ≥ншого менеджера команди, може м≥н¤ти своњх гонщик≥в т≥льки за наступних умов: - одного свого гонщика на одного гонщика ≥ншоњ команди; - свого гонщика на виб≥р у наступному драфт≥; - свого гонщика на двох (≥ не б≥льше) гонщик≥в з ≥ншоњ команди; - свого гонщика на одного гонщика ≥ншоњ команди плюс виб≥р у наступному раунд≥ драфту.
4.4. «агальний склад команди не може перевищувати 15 гонщик≥в.
4.5. ќдин гонщик може зм≥нити лише одну команду за один сезон.
4.6. ѕ≥д час трансферних в≥кон дозвол¤Їтьс¤ доза¤вл¤ти гонщик≥в та виключати њх ≥з складу.
4.7. ѕ≥д час м≥жсезонн¤ дозвол¤Їтьс¤ проводити тест-матч≥
4.8. “ест-матч проводитьс¤ за згоди двох менеджер≥в
4.9. “ест-матч≥ под≥л¤ютьс¤ на оф≥ц≥йн≥ на не оф≥ц≥йн≥.
4.10. –езультати оф≥ц≥йного тест-матчу повинн≥ бути обовТ¤зково оголошен≥ на форум≥ в≥дразу п≥сл¤ його зак≥нченн¤.
4.11. ћенеджер на початку сезону повинен обовТ¤зково провести 2 оф≥ц≥йн≥ тест-матч≥ з р≥зними командами.
4.12. якщо менеджер не проведено оф≥ц≥йн≥ тест-матч≥, то з кожного гонщика його команди зн≥маЇтьс¤ 0,25 в≥д —–« за кожен не проведений оф≥ц≥йний тест-матч.
4.13. Ќеоф≥ц≥йн≥ тест-матч≥ не оголошуютьс¤ на форум≥ ≥ Ї приватною справою менеджер≥в.

5. —езон
5.1. ожна команда л≥ги зустр≥чаЇтьс¤ з ≥ншою командою л≥ги 4 рази за сезон: 2 дома ≥ 2 в гост¤х
5.2. «а результатами матчу команд≥ нараховуЇтьс¤ 2 очки за перемогу, 1 - за н≥чию, 0 - за поразку. ѕереможець за сумою двох матч≥в отримуЇ одне турн≥рне очко. якщо переможц¤ не можна визначити (р≥вна к≥льк≥сть очок) - то проводитьс¤ додатковий зањзд.  ожен менеджер виставл¤Ї будь-¤кого гонщика своЇњ команди. ѕереможець зањзду приносить своњй команд≥ бонусне очко.
5.3.ѕо зак≥нченню регул¤рного чемп≥онату перш≥ 6 команд приймають участь у плей-офф.
5.4.” 1- му раунд≥ плей-офф зустр≥чаютьс¤ команди, ¤к≥ пос≥ли 3-6 м≥сце: 3-а команда з 6-ою командою, 4-та з 5-ою.  оманда ¤ка пос≥ла вищу сходинку у регул¤рному чемп≥онат≥ перший св≥й матч проводить у гост¤х.
5.5.” другому раунд≥ плей- офф (п≥вф≥нал) зустр≥чаютьс¤ команди ,¤к≥ пос≥ли п≥сл¤ регул¤рного чемп≥онату 1-е та 2-е м≥сце, а також переможц≥ 1-го раунду плей-офф.  оманда ¤ка пос≥ла 1-е м≥сце зустр≥чаЇтьс¤ ≥з командно переможцем 1-го раунду плей-офф, ¤ка за результатами регул¤рного чемп≥онату зайн¤ла нижче м≥сце, а команда ¤ка пос≥ла 2-е м≥сце зустр≥чаЇтьс¤ ≥з командно переможцем 1-го раунду плей-офф, ¤ка за результатами регул¤рного чемп≥онату зайн¤ла вище м≥сце.  оманда ¤ка пос≥ла вищу сходинку у регул¤рному чемп≥онат≥ перший св≥й матч проводить у гост¤х.
5.6. ‘≥нал л≥ги в≥дбуваЇтьс¤ м≥ж переможц¤ми п≥вф≥нал≥в, у ф≥нал≥ команди змагаютьс¤ до двох перемог.  оманда ¤ка пос≥ла вищу сходинку у регул¤рному чемп≥онат≥ перший св≥й матч проводить у гост¤х.
5.7. оманди ¤к≥ зайн¤ли останнЇ та передостаннЇ м≥сце у Ђ≈кстра Ћ≥з≥ї змагаютьс¤ м≥ж собою за збереженн¤ м≥сц¤ у Ђ≈кстра Ћ≥з≥ї. «маганн¤ проход¤ть до двох перемог. (так званий Ђм≥н≥-турн≥рї)
5.8. оманда ¤ка програла Ђм≥н≥-турн≥рї понижуЇтьс¤ у клас≥, ≥ наступного року буде приймати участь у Ђ1-й Ћ≥з≥ї. ѓњ м≥сце у Ђ≈кстра Ћ≥з≥ї займаЇ переможець Ђ1-њ Ћ≥гиї.
5.9. –егламент проведенн¤ змагань у Ђ1-й Ћ≥з≥ї буде визначено п≥сл¤ остаточноњ к≥лькост≥ учасник≥в Ђ≈кстра Ћ≥гиї.

6.  алендарний матч та матч≥ плей-офф
6.1. ћенеджери команд повинн≥ подати за¤вки склад≥в своњх команд за день до календарноњ зустр≥ч≥ без стартових номер≥в (¤кщо матч призначено на пТ¤тницю, то склад повинен бути оголошений до 15:00 середи)
6.2. ” к≥нц≥ за¤вки команди, менеджер повинен зазначити ЂЌаступний склад Ц Ѕез зм≥нї, що п≥дтверджуЇ зац≥кавлен≥сть менеджера на подальшу участь у змаганн¤х.
6.3. якщо менеджер команди не пов≥домл¤Ї св≥й склад команди на наступний календарний матч вчасно, то на цей матч буде автоматично виставлений склад з минулоњ гонки (¤кщо у за¤вц≥ попереднього матчу в≥н вказа‍аступний склад Ц Ѕез зм≥нї). ” ≥ншому випадку йому буде зараховано поразку 0:40, незалежно в≥д того чи приймаюча в≥н сторона чи г≥сть.
6.4. якщо три рази за сезон менеджер вчасно не подаЇ склад своЇњ команди, то з кожного гонщика його команди зн≥маЇтьс¤ 1,00 в≥д —–«.
6.5. ћенеджери команд, що зустр≥чаютьс¤ повинн≥ залишити пов≥домленн¤ про визначенн¤ точного часу та дати матчу (кожного понед≥лка).
6.6. ” день матчу менеджер-г≥сть (надал≥ г≥сть) в≥дправл¤Ї по ICQ менеджеру-господарю (надал≥ господар) склад команди ≥з вказаними стартовими номерами.
6.7. —ума —–« гонщик≥в команди на матч, не повинна перевищувати 45,00.
6.8. —клад команди на матч 7 гонщик≥в.
6.9. ћенеджер маЇ право умисно занижати —–« своњх гонщик≥в (максимум трьох) на окрему гонку, щоб за¤вка на матч в≥дпов≥дала пункту 6,7 регламенту (можна занижувати максимум на 0,75).
6.10. Ќе можна п≥двищити —–« ≥ншому гонщику (у випадку пункту 6,9).
6.11. ƒва найкращ≥ гонщики команди повинн≥ мати 1-й та 5-й стартов≥ номери
6.12. √онщики з найменшими —–«, що за¤влен≥ на матч мають 6-й та 7-й стартов≥ номери.
6.13. ≤нш≥ три гонщики мають 2-й, 3-й, та 4-й стартов≥ номери.
6.14. ѕокаранн¤ за нерегламентований line-up на гонку, результати гонщика, ¤кий мав стартовий номер нев≥дпов≥дний пунктам 6.9, 6.10 та 6.11, анульовуЇтьс¤.
6.15. √осподар заповнюЇ Ђпрограмкуї стимул¤тора матчу (програма Speedway Meeting) (¬≥дкрити у програм≥ file/new meeting/polish league match ≥ заповнити програмку у в≥кн≥ ¤ке зТ¤вилос¤).
6.16. ¬иставити у меню Ђпрограмкиї, що командами керують гравц≥ (менеджери), а не компТютер.
6.17. «генерувати перший зањзд
6.18. «аписати дан≥ у файл (меню meeting/suspend/дата матчу).
6.19. ¬≥д≥слати збережен≥ файли на електронну пошту Ђгост¤ї.
6.20. √осподар проводить наступний зањзд та коп≥юЇ результати на номер ICQ Ђгост¤ї.
6.21. ѕочинаючи з 3-го зањзду, Ђгосподарї пов≥домл¤Ї Ђгост¤ї про учасник≥в кожного зањзду та можлив≥ зм≥ни.
6.22. Ђ√≥стьї вносить корективи у склад учасник≥в зањзду (r/r, тактичний резерв, зм≥на гонщика основного складу 7-им номером).
6.23. «ам≥на гонщика (r/r) Ц менеджер може проводити у випадку, ¤кщо один з 5-ти його найкращих гонщик≥в (результати —–«) отримав травму у попередн≥й гонц≥.
6.24. «ам≥на гонщика не може призначатис¤ зам≥сть 6-го стартового номера.
6.25. Ѕудь-¤ка травма д≥Ї прот¤гом трьох календарних гонок.
6.26. Ђ√осподарї у програмц≥ проводить корективи надан≥ Ђгостемї ≥ генеруЇ зањзд.
6.27. у 14 зањзд≥ Ђгосподарї пов≥домл¤Ї Ђгост¤ї про гонщик≥в, ¤ких в≥н може вибрати у цьому зањзд≥.
6.28. ”часник 15 зањзду автоматично стають 2 гонщики з команди, ¤к набрали найб≥льшу к≥льк≥сть очок.
6.29. ѕ≥сл¤ зак≥нченн¤ матчу Ђгосподарї оприлюднюЇ результати матчу на форум≥
6.30. Ђ√≥стьї маЇ 15 хвилин (п≥сл¤ оголошенн¤ результат≥в) дл¤ п≥дтвердженн¤ чи поданн¤ протесту результату матчу (наприклад —–« гонщика приймаючоњ команди не може бути б≥льшим на 0,50)
6.31. якщо Ђгосподарї не може оприлюднити результати (техн≥чно), Ђг≥стьї оприлюднюЇ результат на форум≥.
6.32. якщо пов≥домленн¤ про результат матчу не оголошено на форум≥, то матч вважаЇтьс¤ ¤к той, що не в≥дбувс¤.

7. –егламент даних змагань оснований на регламент≥ ѕќЋ№—№ ќѓ Ћ≤√».

8. ќрган≥затори л≥ги залишають за собою право вир≥шувати сп≥рн≥ питанн¤.

9. ќрган≥затори л≥ги Ц Ў”–»  “ј KILL!

¬ папке файлы добавлен регламент на –усском ¤зыке.

¬ начало
Hosted by uCoz